Vorige | Volgende

Erasmusstraat 78 A AMERSFOORT

Bewaar object
Dit bedrijfsobject is verhuurd

Omschrijving

TE HUUR

Kantoor-praktijkruimte, gelegen aan de rand van de woonwijk Zielhorst.



Algemeen
Een zelfstandige kantoorruimte op de begane grond met voor- en achtertuin met terras. Het object ligt aan de rand van de woonwijk Zielhorst en heeft op korte afstand directe verbindingen met rijkswegen A1, verkeersknooppunt Hoevelaken en openbaar vervoer. Korte afstand van winkelvoorzieningen.

De kantoorruimte
Totaal 37 m2 vloeroppervlak op de begane grond, verdeeld over 2 verschillende kantoorruimten, keuken met voorzieningen, garderobe, en toiletruimte, toegang via vlizotrap naar archief/bergruimte.
De ruimte is geheel gestoffeerd. Bij de kantoorruimte behoort een buitenruimte: ingerichte tuin met terras.

Bestemming
Kantoorruimte en/of praktijkruimte.

Parkeren
Op de openbare parkeerplaatsen.

Huurprijs
Gestoffeerd: € 450,-- per maand,
Geen met BTW belaste huurprijs!
Geen servicekosten!

Indexering
De huurprijs zal jaarlijks worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Alle Huishoudens van het CBS.

Huurtermijn
Minimale huurtermijn van 2 jaar met verlengingsmogelijkheid.

Zekerheidsstelling
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur.

Aanvaarding
Op korte termijn mogelijk.
Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Overdracht

Status
Verhuurd
BTW belast
nee
Aanvaarding
direct

Bouw

Soort object
Overige
Type
Kantoor/praktijkruimte
Bouwtype
Bestaande bouw
Mogelijke functie(s)
Kantoorruimte, Overige

Oppervlakten en inhoud

Opp kantoorruimte
37 m²
In units vanaf
37 m²
Perceel
80 m²

Indeling

Aantal verdiepingen
1
Voorzieningen
Toilet, Pantry

Kadastrale gegevens

Gemeente
Amersfoort
Sectie
N
Perceel
731
Eigendomssituatie
Volle eigendom
Bekijk alle kenmerken

Alle foto's

Kaart Erasmusstraat 78 A AMERSFOORT

naar Erasmusstraat 78 A AMERSFOORT
Op 5 minuten loopafstand Op 5 minuten fietsafstand

Deel dit object

De PITH methode

Natuurlijk heeft u uw eigen persoonlijke wensen en eisen als het gaat om hét perfecte pand. En dat maakt iedere zoekvraag uniek. Even uniek is iedere situatie rondom de verkoop of verhuur van een object. Telkens een mooie uitdaging die wij graag aan pakken. In drie stappen gaan wij – samen met u – voor het beste resultaat.

01 | Een goed gesprek

Kom koffie drinken! Want een goed gesprek is het halve werk. In een kosteloos kennismakingsgesprek bespreken wij uw situatie en uw wensen en eisen. Daarna stellen wij samen een plan op.

02 | Direct duidelijk

Bij ons geen ingewikkelde prijsconstructies of verrassingen achteraf. Het kostenplaatje leggen wij u vooraf aan u voor. Wij leggen onze opdracht vast, maken een plan en gaan voor een maximaal resultaat.

03 | Gefeliciteerd!

Gelukt! Wij hebben een goede deal voor u gemaakt. Of een huurder of koper voor uw object gevonden. Na alle succesvolle onderhandelingen mag u tekenen. Wij zorgen er voor dat ook dit feestelijke moment goed verloopt. Handtekening gezet? Tijd om te proosten!

Funda in Business
NVM
VastgoedCert
NRVT
Erkend leerbedrijf